3 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina III. Podejście - czyli jak dotrzeć skutecznie do klienta?
Godzina trzecia Zegara Sprzedaży XXI w to Podejście
Podejście do klienta to inaczej
sposób nawiązania kontaktu. Nie zawsze
sama informacja i dane kontaktowe oznaczają, że kontakt będzie udany. Należy się zastanowić nad tym, w jaki sposób
ten kontakt można zrealizować! Jak wiemy dobry początek - to zawsze połowa
sukcesu. Nawet jeżeli produkt lub usługa
przez cały czas są takie same i tej samej jakości – to jednak każdy potencjalny
klient jest inny. Ludzie dorośli
lubią podkreślać swój indywidualizm.
Dlatego działanie musi dawać możliwość prawidłowego nawiązania kontaktu
biznesowego. Jest tu całą gama możliwości: kontakty celowe i przypadkowe, sposoby
tradycyjne i nowoczesne. Problem tylko w
tym, żeby zastosować właściwą metodę do właściwej osoby!
Zagadnienia są omówione
w 6. Lekcjach.
1. Podejście cz. 1 Założenia.
2. Podejście cz. 2 Kontakty celowe i przypadkowe. Różnice.
3. Podejście cz. 3 Celowe Tradycyjne.
4. Podejście cz. 4 Kontakty celowe nowoczesne.
5 Podejście cz. 5 Kontakty przypadkowe łatwe.
6 Podejście cz. 6 Kontakty przypadkowe trudne. Religia.