4 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina IV.Recherche - czyli dlaczego trzeba i jak należy zdobywać informacje o kliencie?

Godzina czwarta Zegara Sprzedaży XXI w. to zagadnienia Recherche. 
Reszerszowanie to nic innego jak poszukiwanie informacji w momencie, kiedy już się udało nam umówić z potencjalnym klientem. Wtedy należy zdobyć jak najwięcej informacji na jego temat, aby móc prowadzić interesującą rozmowę handlową. Szczególnie istotne jest to wtedy, gdy już mamy zamiar podpisać jakąkolwiek umowę i dokonać transakcji. Im więcej informacji o kliencie jest tym lepiej. Nie będziemy zanudzać, obniżymy  ryzyko problemu związanego z płatnościami. Prawidłowe informacje ułatwiają transakcje! 
Zagadnienia Recherche omówione są w 3. lekcjach.

1. Recherche cz I Założenia
2. Recherche cz II Źródła i możliwości 
3. Recherche cz. III Prawidłowe Informacje

Do każdej lekcji dołączony jest film.