4 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina IV.Recherche - czyli dlaczego trzeba i jak należy zdobywać informacje o kliencie?
Godzina czwarta Zegara Sprzedaży XXI w. to zagadnienia Recherche.
Reszerszowanie
to nic innego jak poszukiwanie
informacji w momencie, kiedy już się udało nam umówić z potencjalnym klientem.
Wtedy należy zdobyć jak najwięcej informacji na jego temat, aby móc prowadzić
interesującą rozmowę handlową. Szczególnie istotne jest to wtedy, gdy już mamy
zamiar podpisać jakąkolwiek umowę i dokonać transakcji. Im więcej informacji o
kliencie jest tym lepiej. Nie będziemy zanudzać, obniżymy ryzyko problemu związanego z płatnościami. Prawidłowe
informacje ułatwiają transakcje!
Zagadnienia Recherche omówione są w 3. lekcjach.
1. Recherche cz I Założenia
2. Recherche cz II Źródła i możliwości
3. Recherche cz. III Prawidłowe Informacje