5 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina V. Oferta Celowa - czyli jak mówić o tym co potrzebne, a nie o tym co się ma?
Godzina piąta Zegara Sprzedaży XXI w. to Oferta Celowa.
Większość
sprzedawców rozumuje w ten sposób, że należy
pokazać wszystko, co się ma – to może potencjalny klient coś wybierze. Klienci jednak nie chcą oglądać wszystkich możliwych posiadanych
przez danego sprzedawcę wariantów produktów i usług. Klienci chcą tylko takie,
które służą rozwiązaniu ich problemów. Metoda „czym
chata bogata” jest być może dobra, kiedy chce się ugościć kogoś. Jest jednak złą
metodą, kiedy chce się zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Sztuka polega na
dostarczaniu tego, co będzie dla potencjalnego
klienta istotne i ważne z punktu jego działania biznesowego. O tym jak radzić sobie z tym problemem opowiada lekcja: Oferta
Celowa.
1. Oferta celowa
Do lekcji dołączony jest film.