5 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina V. Oferta Celowa - czyli jak mówić o tym co potrzebne, a nie o tym co się ma?

Godzina piąta Zegara Sprzedaży XXI w. to Oferta Celowa. 
Większość sprzedawców rozumuje w ten sposób,  że należy pokazać wszystko, co się ma – to może potencjalny klient coś wybierze. Klienci jednak nie chcą oglądać wszystkich możliwych posiadanych przez danego sprzedawcę wariantów produktów i usług. Klienci chcą tylko takie, które służą rozwiązaniu ich problemów. Metoda  „czym chata bogata” jest być może dobra, kiedy chce się ugościć kogoś. Jest jednak złą metodą, kiedy chce się zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Sztuka polega na dostarczaniu  tego, co będzie dla potencjalnego klienta istotne i ważne z punktu jego działania biznesowego. O tym jak radzić sobie z tym problemem opowiada lekcja: Oferta Celowa.   

1.       Oferta celowa

Do lekcji dołączony jest film.