6 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina VI. Rozmowa Telefoniczna - czyli telefonować akwizycyjnie czy selektywnie?
Godzina szósta Zegara Sprzedaży XXI w. to Rozmowa Telefoniczna.
To ogrom kompetencji, które wcale nie są czymś oczywistym mimo, że telefon jest
podstawowym narzędziem pracy. Mało kto też zadaje sobie sprawę, że istnieją 2 rodzaje pierwszej rozmowy: akwizycyjna oraz selektywna. Każda z nich ma inne reguły działania i każda
z nich może występować zarówno w wersji zimnej jak i ciepłej.
Style i
rodzaje rozmów telefonicznych są omawiane w 7. lekcjach.
1. Rozmowa telefoniczna cz. I Założenia
2. Rozmowa telefoniczna cz. II Rozmowa akwizycyjna
3. Rozmowa telefoniczna cz. III Punkt wyboru
4. Rozmowa telefoniczna cz. IV Akwizycyjna ciepła cz. 1
5. Rozmowa telefoniczna cz. V Akwizycyjna ciepła cz. 2
6. Rozmowa telefoniczna cz. VI Akwizycyjna, podsumowanie
7. Rozmowa telefoniczna cz. VII Rap
Do każdej lekcji dołączony jest film.
Zobacz o czym jest kurs Rozmowa Telefoniczna
Warunki uczestnictwa:
- Własny komputer, tablet lub telefon ze sprawnym ekranem i mikrofonem.
- Słuchawki z mikrofonem (żeby nie zagłuszać innych).
- Zgoda na nagrywanie ćwiczeń.
- Zgoda na na nagranie podsumowania.