11 Zegar Sprzedaży XXI w. Godzina XI. Wzmocnienie po Sprzedaży - czyli jak możesz przekształcać jednorazowego nabywcę w źródło klientów?
Godzina jedynasta Zegara
Sprzedaży XXI w. to Wzmocnienie po Sprzedaży.
Jednorazowemu nabywcy należy się
szacunek. Mógł kupić w dowolnym miejscu od dowolnego sprzedawcy. Tak jest w
epoce rynku przesyconego. Prawie każdy produkt ma swój ekwiwalent, nie ma
znaczenia branża czy motoryzacja, czy elektronika, urządzenia biurowe czy
chemia gospodarcza. A zatem należy przywiązać nabywcę do siebie i zamienić go w klienta, a najlepiej
w źródło klientów. Do tego potrzebne są różne elementy wsparcia
posprzedażowego. Jest tu duże pole do działania.
Działania, z których składa się
wzmocnienie po sprzedaży to 2 lekcje.
1. Wzmocnienie po sprzedaży cz. I Wprowadzenie
2. Wzmocnienie po sprzedaży cz. II Fazy niebezpośrednie
Do każdej lekcji dołączony jest film.